Saturday, December 10, 2011

masyallah .

takk sangka selama16 tahun aku hidup di muka bumi allah nie , aku mempunyai banyak penyakit . dalam diam aku menghadapi penyakit paruparu berair , tulang belakang yang takk betul , dan jantung terdapat 3 hijab . hijab tengah aku dah terkoyak dan bawah jantung dah berlubang teruk . hampir nak bernanah menyebabkan badan aku kekurangan oksigen . aku juga boleh lumpuh pada bilabila masa saja . aku boleh mati bilabila masa saja dalam keadaan crem . scary kan ? macam takk logik tapi nak buat macam mane . itulah kenyatan nye . mulemule aku ponn takk percaya . tapi ape boleh buat , ini semua kuasa daripada allah swt . tapi alhamdulilah . aku telah berjumpe dengan seorang tukang ubat tradisional . dan aku melakukan pembedahan tadi . sakit nya ? hanya allah je yang tahu betapa sakit ye sehingga mama mengalirkan air mata . badan aku tengah sakit sekarang . terlalu letih sehingga takk boleh tidur .

No comments:

Post a Comment